×

Uwaga

There is no category chosen or category doesn't contain any items

ZASADY OGÓLNE EKSPOZYCJI REKLAM NA NOŚNIKACH REKLAMOWYCH

ZLECENIOBIORCA:
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY, SPORTU I AKTYWNOŚCI LOKALNEJ
UL. SŁOWACKIEGO 13
58-580 SZKLARSKA PORĘBA
NIP: 611-26-62-465
Marta Lipnicka
tel. 75 75 47 744
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

TREŚĆ REKLAM

  1. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do dokonania własnej oceny przedstawionego przez zleceniodawcę projektu reklamy w zakresie jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami. W przypadku zakwestionowania przez zleceniobiorcę treści reklamy, zleceniodawca dokona jej zmiany tak, aby jej treść nie budziła wątpliwości prawnych.

  2. Zleceniodawca zobowiązany jest doręczyć zleceniobiorcy Layout Reklamy (projekt graficzny) oraz materiał reklamowy na minimum 15 dni roboczych przed rozpoczęciem ekspozycji, w celu weryfikacji treści reklamy.

  3. Nie dotrzymanie przez zleceniodawcę odpowiedniego terminu dostarczenia projektu graficznego może spowodować opóźnienie w jej zamontowaniu na nośnikach. Tym samym skraca się okres ekspozycji, pozostawiając zleceniobiorcy prawo do obciążenia zleceniodawcy pełnymi kosztami kampanii reklamowej.

  4. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do odmowy prowadzenia kampanii reklamowej bez ponoszenia odpowiedzialności, jeżeli:
    • reklama jest sprzeczna z przepisami prawa, dobrymi obyczajami, uchybia godności człowieka lub z innych przyczyn może być uznana za czyn nieuczciwej konkurencji.
    • osoba trzecia lub uprawniony do tego organ zgłosi na piśmie zastrzeżenia dotyczące treści reklam.
    • instytucja powołana do czuwania nad przestrzeganiem zasad etyki mediów lub etyki reklamy, w szczególności Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy, bądź Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej zgłosi zastrzeżenia dotyczące treści reklam.

  5. Przyjęcie przez zleceniobiorcę zamówienia nie oznacza przyjęcia przez niego jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec osób trzecich za treść reklam eksponowanych na podstawie tego zamówienia.

  6. Zleceniodawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód powstałych po stronie Zleceniobiorcy w związku z treścią lub formą prezentowanej reklamy oraz kosztów naprawy uszkodzonych, z winy zleceniodawcy, nośników reklamowych.

  7. Zleceniodawca oświadcza, że wyraża zgodę na posługiwanie się przez Zleceniobiorcę zdjęciami nośników reklamowych z zamontowanymi na ich powierzchni reklamami w celach marketingowych i autopromocyjnych. Powyższa zgoda nie jest ograniczona czasowo, ani terytorialnie.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Realizacja kampanii reklamowej dokonywana jest w oparciu o zamówienie zgodne z zasadami ogólnymi oraz w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.

  2. Zleceniodawca w formie pisemnej przesyła zleceniobiorcy zapytanie ofertowe zawierające co najmniej poniższe dane:
    • dane zleceniodawcy (pełna nazwa firmy, NIP, adres)
    • nazwa produktu lub branży, którą reprezentuje
    • okres planowanej kampanii
    • liczba i lokalizacja nośników.

  3. w terminie do 7 dni roboczych zleceniobiorca skontaktuje się ze zleceniodawcą w celu uszczegółowienia założeń kampanii reklamowej. W przypadku, gdy zleceniobiorca nie dysponuje w danym terminie wolnymi nośnikami reklamy, zobowiązany jest podać zleceniodawcy najbliższy możliwy termin.

DRUK, MONTAŻ I EKSPOZYCJA REKLAM

  1. Zleceniodawca samodzielnie wykonuje druk reklamy na podstawie wytycznych zleceniobiorcy (wymiary, rodzaj materiału – ustalane po złożeniu zapytania).

  2. Zleceniodawca zobowiązany jest dostarczyć reklamę w terminie najpóźniej na 5 dni roboczych przed pierwszym dniem ekspozycji w miejsce wyznaczone przez Zleceniobiorcę.

  3. Niedotrzymanie przez zleceniodawcę terminu zawartego w pkt.2 może spowodować opóźnienie w zamontowaniu reklamy na nośniku reklamowym, tym samym skróceniem okresu ekspozycji. Jednocześnie zleceniobiorca ma prawo do obciążenia zleceniodawcy pełnymi kosztami zleconej kampanii reklamowej.

  4. Zleceniobiorca świadczy usługi montażu i demontażu reklamy na nośniku reklamowym. Koszt montażu i demontażu wliczony jest w cenę kampanii reklamowej.

  5. W przypadku, gdy reklama zleceniodawcy w sposób zasadniczy odbiega od wymagań technicznych wskazanych przez zleceniobiorcę, zleceniobiorca ma prawo odmówić przeprowadzenia kampanii reklamowej, ze względu na konieczność utrzymywania odpowiedniego standardu ekspozycji, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności.

  6. Brak pisemnych zastrzeżeń zleceniodawcy doręczonych zleceniobiorcy w okresie ekspozycji uważa się za potwierdzenie wykonania usługi na warunkach określonych w zamówieniu.

  7. W przypadku gdy zamówienie nie wskazuje co zrobić z nieodebranymi reklamami, będą one przechowywane przez miesiąc od zakończenia ekspozycji w magazynie zleceniobiorcy, a następnie zutylizowane.

  8. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niemożności rozpoczęcia lub kontynuowania ekspozycji z przyczyn przez niego niezawinionych, przez co rozumie się w szczególności:
    1. uszkodzenie nośników reklamowych i/lub reklam
    2. decyzje organów administracji rządowej i samorządowej, a w szczególności zarządów  dróg, urzędów właściwych dla spraw budowlanych bądź architektonicznych, 
    3. zaistnienie warunków pogodowych uniemożliwiających całkowicie lub częściowo  wykonanie zobowiązań zleceniobiorcy, co w szczególności oznacza:
    4. temperatura poniżej 10 °C
    5. prędkość wiatru wyższa niż 10m/s
    6. silne opady deszczu lub śniegu
    7. zaistnienie niezależnych okoliczności (siły wyższej) uniemożliwiającej całkowicie lub częściowo wykonanie zobowiązań.

  9. W razie zaistnienia sytuacji opisanych w pkt.8 Zleceniobiorca niezwłocznie poinformuje na piśmie zleceniodawcę. W razie braku innych możliwości realizacji kampanii zamówienie wygasa bez żadnych konsekwencji odszkodowawczych dla Zleceniobiorcy. Wynagrodzenie zleceniobiorcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu.

  10. W trakcie trwania kampanii reklamowej zleceniobiorca zobowiązany jest do utrzymania nośników reklamowych w należytym stanie technicznym i estetycznym oraz do usuwania stwierdzonych usterek nośników i/lub reklam w terminie do 3 dni roboczych od dnia poinformowania go przez zleceniodawcę lub od dnia wykrycia ich przez zleceniobiorcę.

  11. Usunięcie usterki reklamy zostanie przeprowadzone tylko w przypadku dostarczenia przez zleceniodawcę reklamy rezerwowej.

  12. W przypadku zwłoki w usunięciu usterek wynagrodzenie zleceniobiorcy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu.

PŁATNOŚCI / CENNIK

  1. Wynagrodzenie zleceniobiorcy ustalane jest na podstawie cennika.

  2. Wynagrodzenie jest płatne zgodnie z terminami i warunkami ustalonymi w zamówieniu.

CENNIK – ZAŁACZNIK NR1 [Adobe Acrobat PDF - 240.28 KB]

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku zaistnienia różnic pomiędzy treścią niniejszych zasad ogólnych, a treścią zamówienia rozstrzygające znaczenie mają postanowienia zamówienia.

  2. W przypadku ewentualnych sporów, związanych z realizacją kampanii reklamowej Sądem właściwym do ich rozstrzygnięcia będzie Sąd siedziby zleceniobiorcy.