Wystartowała Kampania promocyjna Jesień - Zima 2010/2011.
15 sierpnia ruszyła zimowa kampania promocyjną Szklarskiej Poręby. Na
ogólnopolskiej antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia Michał
Olszański w dwugodzinnym programie „Trzecia strona medalu”, prowadzonej
na żywo ze Szklarskiej Poręby, oznajmił całej Polsce, że Szklarska
Poręba, jeśli chodzi o inwestycje narciarskie, jest już w Europie.
„Witaj Europo pod Szrenicą” - takim hasłem zakończył rozmowę z
Burmistrzem Arkadiuszem Wichniakiem, Przewodniczącym RM Grzegorzem
Sokolińskim oraz Janem Dębkowskim dyrektorem technicznym w firmie Sudety
Lift, którzy poinformowali słuchaczy o planowanych zmianach i
ulepszeniach. Nową inwestycję promowano również na XIV Festiwalu Rowerowym Bike
Action, w trakcie którego ekipa TVN Turbo kręciła program „Pojechany
Łikend”, eksponujący najciekawsze miejsca w Polsce do uprawiania
aktywnego wypoczynku. (Emisja 25 sierpnia o godz. 19.00)
W ramach Zimowej Kampanii Referat Promocji Urzędu Miasta przygotowuje prezentację nowej oferty na najważniejsze targi krajowe i zagraniczne, w tym• Targi Turystyki i Sportów Zimowych we Wrocławiu,
• TT Warsaw - 23-25.09.2010 (w zeszłym roku wzięło udział 450 wystawców z 59 krajów świata)
• Tour Salon Poznań - 20-23.10.2010 (w 2009 r - 718 wystawców z 39 krajów. Przez trzy dni Targi odwiedzi około 25 000 zwiedzających)
• Leipzig Turistik&Caravaning - 17-21.11.2010 (ponad 1000 wystawców z 60 krajów i 70 000 zwiedzających)
• Dresdner ReiseMarkt – styczeń 2011 (ponad 500 wystawców z całego świata)
Gwarancję promocji nowej inwestycji na masową skalę zapewnią media regionalne i ogólnopolskie. Począwszy od listopada ruszy kampania synergiczna w ogólnopolskiej prasie, radiu i i telewizji, a także na portalach internetowych ( w Gazecie Wyborczej, Programie III Polskiego Radia, TVN i na onet.pl) W lutym nakręcony zostanie film promujący aktywny wypoczynek w Szklarskiej Porębie.



