×

Uwaga

There is no category chosen or category doesn't contain any items

16 kwietnia  odbyło się spotkanie warsztatowe poświęcone opracowaniu założeń do Strategii Promocji Miasta Szklarska Poręba na lata 2010 – 2020.

W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele środowisk lokalnych m.in. reprezentanci klubów sportowych i stowarzyszeń. Ten, strategiczny dokument pozwoli ukierunkować działania promocyjne miasta w ciągu najbliższych lat, stanowiąc jednocześnie kolejny etap budowy silnej marki Szklarskiej Poręby na turystycznej mapie Polski. Strategia umożliwia koordynację podejmowanych działań, pomoże określić wielkość funduszy, które mają zostać przeznaczone na działania promocyjne.
Dzięki Strategii potencjał promocyjny, wizerunkowy Szklarskiej Poręby może być jeszcze silniejszy. Rozwiązania proponowane w Strategii dedykowane będą zarówno dla turystów, zewnętrznych inwestorów, potencjalnych rezydentów, jak i również mieszkańców, lokalnych podmiotów. Prace nad Strategią wspomagane będą kolejnymi warsztatami strategicznymi, na których poruszane będą najważniejsze zagadnienia w eksperckim gronie. Przewidziane są również konsultacje w celu wyboru nowoczesnego hasła promocyjnego miasta korelującego z budowaną marką i zapisami powstającej Strategii.

Pomimo nielicznej frekwencji, warsztaty udało się przeprowadzić na wysokim poziomie merytorycznym z uwzględnieniem opinii obecnych przedstawicieli środowisk

Referat Promocji Miasta