Uprzejmie informuję, że z dniem 15 marca 2013 r. upłynął termin wyznaczony do uregulowania stanu prawnego reklam oraz innych nośników informacji wizualnej, które zostały umieszczone na gruntach miejskich lub wzdłuż dróg gminnych bez zezwolenia.
Wobec powyższego, począwszy od dnia 2 kwietnia 2013 r., służby miejskie przystąpią do demontażu reklam oraz innych nośników informacji wizualnej, których Właściciele nie dopełnili formalności związanych z ich umieszczeniem.
Wskazana powyżej data stanowi ostateczny termin do uregulowania stanu prawnego reklam oraz innych nośników informacji wizualnej. Po jego upływie sukcesywnie demontowane tablice będzie można odebrać w Bazie MZGL przy ulicy Turystycznej 2, po uprzednim uiszczeniu opłaty na rzecz Zakładu z tytułu należności wykonania usługi demontażu i przechowania tablicy.
Przedmiotowe tablice przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż do dnia 15 maja br., a po jego upływie – zostaną przekazane na składowisko odpadów.