Szklarska Poręba dnia 21.12.2011r.
KOMUNIKAT nr 5/2011
MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE
W związku z intensywnymi opadami śniegu przypomina się wszystkim właścicielom i zarządcom nieruchomości o konieczności jego usuwania z dachów budynków i innych obiektów budowlanych.
Zgodnie z Rozporządzeniem nr 1/2006 Wojewody Dolnośląskiego z dnia 26.01.2006r. - obowiązek usuwania zalegającego na dachach śniegu lub lodu należy do właścicieli i zarządców nieruchomości.
Osoby nie stosujące się do nakazu podlegają karze grzywny wymierzanej w trybie i na zasadach opisanych w przepisach prawa o wykroczeniach
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego
Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie
Stanisław Włodarczyk
Komunikat [Adobe Acrobat PDF - 115.78 KB]