Osoba | Kontakt |
|
Mirosław Graf
Burmistrz
- Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
- Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
|
Pokój nr 8 telefon: 757 547 708 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Zbigniew Misiuk
Zastępca Burmistrza
- Kierowanie Referatami: Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej • Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości • Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych
- Miejskim Zakładem Gospodarki Komunalnej
|
Pokój nr 10 telefon: 757 547 708 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Agnieszka Gwóźdź
Sekretarz Miasta
- Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych
- Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów
|
Pokój nr 13 telefon: 757 547 703 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Agata Skowrońska
Skarbnik Miasta
- Kierowanie Referatem Spraw Finansowych
- Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta
- Podatki i opłaty lokalne
- Gospodarka finansowa gminy
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 702 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Referat Organizacji i Spraw Społecznych |
|
Oliwia Mitura
Zastępca Kierownika
- Zastępstwo kierownika referatu
- Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru administracyjnego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
- Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru finansowego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
- Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencja w tym zakresie
- Sporządzanie aktów Urzędu Stanu Cywilnego i rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
- Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
|
Pokój nr 3 telefon: 757 547 713 / 735 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Joanna Cirko
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (USC)
- Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
- Sporządzanie aktów stanu cywilnego
- Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
- Organizowanie uroczystości jubileuszowych
- Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie
- Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców
- Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych
- Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
- Obsługa biura Rady miejskiej
|
Pokój nr 3 telefon: 757 547 714 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Ewa Bartosik
Podinspektor ds. Administracji i Sekretariatu
- Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza
- Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne
- Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków
|
Pokój nr 8 telefon: 757 547 708 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Magdalena Żwirko
Urlopowana
|
|
|
Małgorzata Grześkiewicz
Inspektor ds. Obsługi Interesanta
- Przyjmowanie podań i wniosków
- Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
- Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy
|
Pokój nr 3 telefon: 757 547 700 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Andrzej Starczyk
Informatyk
- Obsługa informatyczna urzędu
- Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy
- Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów
- Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej
- Opieka nad siecią
|
Pokój nr 3 telefon: 757 547 707 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości |
|
Edyta Bielecka
Kierownik Referatu
- przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu
- prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego
|
Pokój nr 11 telefon: 757 547 715 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Aneta Żywicka-Hołownia
Zastępca Kierownika
- przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości
- zapewnienie wyceny nieruchomości
- tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
- oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd
- prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu
- prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi
|
Pokój nr 11 telefon: 757 547 710 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Anna Kuliczkowska
Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami
- prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym
- prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości
- prowadzenie spraw komunalizacji mienia
- ujawnianie prawa własności i użytkowania wieczystego w księgach wieczystych
- prowadzenie spraw rekompensat z tytułu mienia pozostawionego poza granicami RP
|
Pokój nr 11 telefon: 757 547 736 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Marcin Mitura
Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami
- prowadzenie spraw z zakresu wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości w drodze bezprzetargowej
- prowadzenie ewidencji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
- kontrola realizacji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
- prowadzenie systemu informacji przestrzennej
- wydawanie zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
|
Pokój nr 11 telefon: 757 547 726 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Katarzyna Pałka
Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami
- prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego gminy
- prowadzenie spraw nabycia nieruchomości gruntowych w obrębie działek w trybie art. 209 ugn.
- przygotowanie i prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych na rzecz najemców
- realizacja wniosków o zwrot kaucji za nabycie lokali mieszkalnych
- realizacja wniosków i wydawanie zaświadczeń wyrażających zgodę na wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej
- prowadzenie spraw dotyczących aktualizacji stanu prawnego nieruchomości lokalowych, w szczególności w zakresie regulacji udziałów procentowych w częściach wspólnych budynku i gruntu
- prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego
|
Pokój nr 14 telefon: 757 547 739 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Piotr Rubaj
Inspektor ds. Planowania przestrzennego i Inwestora
- przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych
- prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami
- udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji
|
Pokój nr 14 telefon: 757 547 712 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Małgorzata Jarecka
Podinspektor ds. Rozwoju i Planowania Przestrzennego
Urlopowana
|
|
Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej |
|
Janusz Wnuczak
Kierownik Referatu
- planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich
- określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania
- gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 711 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Romuald Maly
Podinspektor ds. Inwestycji Miejskich
- przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych
- zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom
- koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych
- organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 731 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
wakat
Inspektor ds. Inwestycji Miejskich
- prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
- przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
- planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
- prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
- nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 711 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Magdalena Miś
Podispektor ds. Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej
- prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich
- prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
- udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją
- prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań
- nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta
- współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
- nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
- współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury)
- sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 749 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Sylwia Ochmańska w zastępstwie Julity Sochackiej
Inspektor ds. Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa
- prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
- przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
- planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
- prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
- nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 730 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Artur Maćkowiak
Podinspektor ds. Ochrony Przyrody, Zieleni Miejskiej i Lasów Komunalnych
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych
- Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem zieleni miejskiej i pomników przyrody
- Prowadzenie spraw z zakresu drzewostanu w mieście
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 732 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Magdalena Zajączkowska
Zastępca Kierownika
- prowadzenie spraw dotyczących ochrony środowiska oraz warunków korzystania z jego zasobów
- projektowanie planu i programu GFOŚiGW
- udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
- podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska
- prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
|
Pokój nr 16 telefon: 757 547 746 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Natalia Pilawska
Inspektor ds. Gospodarki Odpadami
Urlopowana
|
Pokój nr 16 telefon: 757 547 733 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Elżbieta Drożniak
Inspektor ds. Gospodarki Odpadami
- weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- weryfikacja deklaracji
- prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
|
Pokój nr 16 telefon: 757 547 733 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
Referat Budżetu i Finansów Miasta |
|
Anna Boleszczuk
Zastępca Skarbnika Miasta
- księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
- rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
- prowadzenie rachunkowości kasowej
- ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka Społecznej
- ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
- sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 729 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Krystyna Koman-Prokopiuk
Główna księgowa
- prowadzenie rachunkowości jednostki i organu
- zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu
- rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 723 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Agata Mamysz
Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej
- podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
- podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
- łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
- podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
- podatek akcyzowy
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 738 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Renata Kapucka
Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej
- podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
- podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
- łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
- podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
- podatek akcyzowy
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 721 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Magdalena Berbecka
Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej
- podatek od nieruchomości os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania
- podatek rolny, leśny os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania
- podatek od środków transportowych – wymiar, sprawozdania
- opłata targowa – wymiar – postępowanie dla osób odmawiających płacenia
- opłata za zajęcie pasa i wbudowanie urządzeń – rejestr decyzji, księgowanie, upomnienia, sprawozdania
- rejestr kwitariuszy i akcyza
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 719 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Katarzyna Piś
Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej
- ewidencja dochodów majątkowych
- prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku
- ewidencja środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia środków trwałych, przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych
- księgowanie dochodów z tytułu dzierżaw, sprzedaży nieruchomości
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 716 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Monika Gryz
Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej
- przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
- prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
- rejestr kwitariuszy
- wydawanie postanowień i decyzji dotyczących opłaty miejscowej
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 747 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Ewa Stępień
Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej
- przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
- prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
|
Pokój nr 1 telefon: 757 547 704 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Katarzyna Lorenc
Inspektor ds. księgowości i opłat
- księgowość podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
- księgowość użytkowania wieczystego, opłaty reklamowej, opłaty adiacenckiej i opłaty planistycznej
- opłata targowa
- opłata eksploatacyjna (wymiar, księgowość, opłaty)
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 725 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Agnieszka Kwapińska-Badko
Podinspektor ds. windykacji
- windykacja należności z tytułu podatków i opłat lokalnych w zakresie: podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, opłaty miejscowej, opłaty za odpady komunalne, za zajęcie pasa drogi, opłaty od posiadania psa, od środków transportowych, mandatów
- zabezpieczenie należności z tytułu podatków i opłat
- wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w płatnościach podatkowych
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 727 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Marta Olas
Inspektor ds. rozliczeń finansowych, kadr i płac
- sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie
- prowadzenie spraw pracowniczych
- rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS
- sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego
- obsługa bankowa urzędu
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 720 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Małgorzata Myszak
Podinspektor ds. obsługi kasy
KASA otwarta w godz. 9-14
|
Pokój nr 1 telefon: 757 547 734 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Referat Promocji Miasta (PM) Budynek Informacji Turystycznej Jedności Narodowej 1A |
|
Agnieszka Rozenek
Kierownik Referatu
- inicjowanie i prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą
- utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu
- przeprowadzanie kampanii medialnych
- opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
- promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
- tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo-promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta
|
telefon: 757 547 744 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Krystian Bromblik
Inspektor ds. Promocji Miasta, Informacji Turystycznej i Turystyki
- prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
- promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
- promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
- opracowywanie kalendarza wydarzeń
- przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
|
telefon: 757 547 742 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Katarzyna Brol
Inspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki
- prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
- promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
- promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
- opracowywanie kalendarza wydarzeń
- przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
|
telefon: 757 547 740 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Aneta Kubiela
Inspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki
- prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
- promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
- promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
- opracowywanie kalendarza wydarzeń
- przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
|
telefon: 757 547 748 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Kinga Iwanicka
Podinspektor ds. Promocji Miasta, Kultury i Kultury Fizycznej
- prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
- prowadzenie promocyjno-informacyjnych serwisów internetowych miasta oraz stron (profilów) w mediach społecznościowych.
- promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
- wykonywanie zadań z zakresu promocji miasta, kultury i kultury fizycznej
- opracowywanie kalendarza wydarzeń
- zbieranie i przetwarzanie informacji w zakresie kulturalnej i sportowej oferty miasta
|
telefon: 757 547 748 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Arkadiusz Lipin
Zastępca kierownika referatu Redaktor serwisu internetowego Koordynator ds. dostępności
- redakcja miejskiego serwisu informacyjnego
- zarządzanie informacją promocyjną w Internecie
- współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych miasta
- monitorowanie działalności UM w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez UM
|
telefon: 757 547 743 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy |
|
Marcin Wylegała
Inspektor ds. BHP i Ochrony P. Poż. Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej
- pełnienie służby BHP i ochrony p. poż w urzędzie
|
Budynek OSP ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 757 547 717 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
Zarządzanie kryzysowe |
|
Marcin Wylegała
Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego
- ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń
- przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego
- kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy
|
UM Granitowa 2, pok. 3 telefon: 757 547 700 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
Straż Miejska
telefon alarmowy (czynny w godzinach pracy SM)
603 376 607
|
|
Patryk Pyczak
pełniący obowiązki Komendanta Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 komórkowy 605 499 077 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
|
|
Miłosz Butrym
Strażnik Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Krystian Klich
Strażnik Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Adrian Szablewski
Strażnik Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|
Grzegorz Cirko
Aplikant Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |