×

Notice

There is no category chosen or category doesn't contain any items

OsobaKontakt
 

Mirosław Graf

Burmistrz

  • Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
Pokój nr 8
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Zbigniew Misiuk

Zastępca Burmistrza

  • Kierowanie Referatami: Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej • Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości • Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych
  • Miejskim Zakładem Gospodarki Komunalnej
Pokój nr 10
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Agnieszka Gwóźdź

Sekretarz Miasta

  • Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych
  • Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów
Pokój nr 13
telefon: 757 547 703
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Agata Skowrońska

Skarbnik Miasta

  • Kierowanie Referatem Spraw Finansowych
  • Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta
  • Podatki i opłaty lokalne
  • Gospodarka finansowa gminy
Pokój nr 17
telefon: 757 547 702
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Organizacji i Spraw Społecznych
 

Oliwia Mitura

Zastępca Kierownika

  • Zastępstwo kierownika referatu
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru administracyjnego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru finansowego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencja w tym zakresie
  • Sporządzanie aktów Urzędu Stanu Cywilnego i rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
Pokój nr 3
telefon: 757 547 713 / 735
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Joanna Cirko

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (USC)

  • Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
  • Organizowanie uroczystości jubileuszowych
  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie
  • Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców
  • Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych
  • Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
  • Obsługa biura Rady miejskiej
Pokój nr 3
telefon: 757 547 714
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Ewa Bartosik

Podinspektor ds. Administracji i Sekretariatu

  • Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza
  • Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne
  • Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków
Pokój nr 8
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Magdalena Żwirko

Urlopowana

 
 

Małgorzata Grześkiewicz

Inspektor ds. Obsługi Interesanta

  • Przyjmowanie podań i wniosków
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy
Pokój nr 3
telefon: 757 547 700
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Andrzej Starczyk

Informatyk

  • Obsługa informatyczna urzędu
  • Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy
  • Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów
  • Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej
  • Opieka nad siecią
Pokój nr 3
telefon: 757 547 707
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości
 

Edyta Bielecka

Kierownik Referatu

  • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
  • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu
  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego

Pokój nr 11
telefon: 757 547 715
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Aneta Żywicka-Hołownia

Zastępca Kierownika

  • przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości
  • zapewnienie wyceny nieruchomości
  • tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
  • oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd
  • prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu
  • prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi
Pokój nr 11
telefon: 757 547 710
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Anna Kuliczkowska

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym
  • prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości
  • prowadzenie spraw komunalizacji mienia
  • ujawnianie prawa własności i użytkowania wieczystego w księgach wieczystych
  • prowadzenie spraw rekompensat z tytułu mienia pozostawionego poza granicami RP
Pokój nr 11
telefon: 757 547 736
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Marcin Mitura

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw z zakresu wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości w drodze bezprzetargowej
  • prowadzenie ewidencji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
  • kontrola realizacji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
  • prowadzenie systemu informacji przestrzennej
  • wydawanie zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Pokój nr 11
telefon: 757 547 726
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Pałka

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego gminy
  • prowadzenie spraw nabycia nieruchomości gruntowych w obrębie działek w trybie art. 209 ugn.
  • przygotowanie i prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych na rzecz najemców
  • realizacja wniosków o zwrot kaucji za nabycie lokali mieszkalnych
  • realizacja wniosków i wydawanie zaświadczeń  wyrażających zgodę na wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej
  • prowadzenie spraw dotyczących aktualizacji stanu prawnego nieruchomości lokalowych, w szczególności w zakresie regulacji udziałów procentowych w częściach wspólnych budynku i gruntu
  • prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego
Pokój nr 14
telefon: 757 547 739
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Piotr Rubaj

Inspektor ds. Planowania przestrzennego i Inwestora

  • przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych
  • prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami
  • udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji
Pokój nr 14
telefon: 757 547 712
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Małgorzata Jarecka

Podinspektor ds. Rozwoju i Planowania Przestrzennego

Urlopowana

 
Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej
 

Janusz Wnuczak

Kierownik Referatu

  • planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich
  • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania
  • gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 711
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Romuald Maly

Podinspektor ds. Inwestycji Miejskich

  • przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych
  • zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom
  • koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych
  • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 731
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

wakat

Inspektor ds. Inwestycji Miejskich

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
Pokój nr 15
telefon: 757 547 711
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Magdalena Miś

Podispektor ds. Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej

  • prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
  • udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją
  • prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań
  • nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta
  • współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
  • współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury)
  • sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 749
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Sylwia Ochmańska
w zastępstwie Julity Sochackiej

Inspektor ds. Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
Pokój nr 15
telefon: 757 547 730
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Artur Maćkowiak

Podinspektor ds. Ochrony Przyrody, Zieleni Miejskiej i Lasów Komunalnych

  • Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych
  • Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem zieleni miejskiej i pomników przyrody
  • Prowadzenie spraw z zakresu drzewostanu w mieście
  • Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody

Pokój nr 15
telefon: 757 547 732
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Magdalena Zajączkowska

Zastępca Kierownika

  • prowadzenie spraw dotyczących ochrony środowiska oraz warunków korzystania z jego zasobów
  • projektowanie planu i programu GFOŚiGW
  • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
  • podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska
  • prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
Pokój nr 16
telefon: 757 547 746
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Natalia Pilawska

Inspektor ds. Gospodarki Odpadami

Urlopowana

Pokój nr 16
telefon: 757 547 733
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Elżbieta Drożniak

Inspektor ds. Gospodarki Odpadami

  • weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • weryfikacja deklaracji
  • prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Pokój nr 16
telefon: 757 547 733
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Referat Budżetu i Finansów Miasta
 

Anna Boleszczuk

Zastępca Skarbnika Miasta

  • księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
  • prowadzenie rachunkowości kasowej
  • ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka  Społecznej
  • ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
  • sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu
Pokój nr 17
telefon: 757 547 729
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Krystyna Koman-Prokopiuk

Główna księgowa

  • prowadzenie rachunkowości jednostki i organu
  • zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
Pokój nr 17
telefon: 757 547 723
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Agata Mamysz

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
  • podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
  • podatek akcyzowy

Pokój nr 18
telefon: 757 547 738
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Renata Kapucka

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
  • podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
  • podatek akcyzowy

Pokój nr 18
telefon: 757 547 721
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Magdalena Berbecka

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • podatek od nieruchomości os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania
  • podatek rolny, leśny os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania
  • podatek od środków transportowych – wymiar, sprawozdania
  • opłata targowa – wymiar – postępowanie dla osób odmawiających płacenia
  • opłata za zajęcie pasa i wbudowanie urządzeń – rejestr decyzji, księgowanie, upomnienia, sprawozdania
  • rejestr kwitariuszy i akcyza
Pokój nr 18
telefon: 757 547 719
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Piś

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • ewidencja dochodów majątkowych
  • prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia środków trwałych, przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych
  • księgowanie dochodów z tytułu dzierżaw, sprzedaży  nieruchomości

Pokój nr 17
telefon: 757 547 716
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Monika Gryz

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
  • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
  • rejestr kwitariuszy
  • wydawanie postanowień i decyzji dotyczących opłaty miejscowej
Pokój nr 18
telefon: 757 547 747
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Ewa Stępień

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
  • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
Pokój nr 1
telefon: 757 547 704
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Lorenc

Inspektor ds. księgowości i opłat

  • księgowość podatku  od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
  • księgowość użytkowania wieczystego, opłaty reklamowej, opłaty adiacenckiej i opłaty planistycznej
  • opłata targowa
  • opłata eksploatacyjna (wymiar, księgowość, opłaty)
Pokój nr 18
telefon: 757 547 725
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Agnieszka Kwapińska-Badko

Podinspektor ds. windykacji

  • windykacja należności z tytułu podatków i opłat lokalnych w zakresie: podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, opłaty miejscowej, opłaty za odpady komunalne, za zajęcie pasa drogi, opłaty od posiadania psa, od środków transportowych, mandatów
  • zabezpieczenie należności z tytułu podatków i opłat
  • wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w płatnościach podatkowych

Pokój nr 18
telefon: 757 547 727
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Marta Olas

Inspektor ds. rozliczeń finansowych, kadr i płac

  • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie
  • prowadzenie spraw pracowniczych
  • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS
  • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego
  • obsługa bankowa urzędu
Pokój nr 17
telefon: 757 547 720
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Małgorzata Myszak

Podinspektor ds. obsługi kasy

  • Obsługa kasowa

KASA otwarta w godz. 9-14

Pokój nr 1
telefon: 757 547 734
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Promocji Miasta (PM)
Budynek Informacji Turystycznej Jedności Narodowej 1A
 

Agnieszka Rozenek

Kierownik Referatu

  • inicjowanie i prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą
  • utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu
  • przeprowadzanie kampanii medialnych
  • opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
  • tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo-promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta
telefon: 757 547 744
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Krystian Bromblik

Inspektor ds. Promocji Miasta, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
telefon: 757 547 742
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Brol

Inspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie

telefon: 757 547 740
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Aneta Kubiela

Inspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
telefon: 757 547 748
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Kinga Iwanicka

Podinspektor ds. Promocji Miasta, Kultury i Kultury Fizycznej

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • prowadzenie promocyjno-informacyjnych serwisów internetowych miasta oraz stron (profilów) w mediach społecznościowych.
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • wykonywanie zadań z zakresu promocji miasta, kultury i kultury fizycznej
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • zbieranie i przetwarzanie informacji w zakresie kulturalnej i sportowej oferty miasta
telefon: 757 547 748
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Arkadiusz Lipin

Zastępca kierownika referatu
Redaktor serwisu internetowego
Koordynator ds. dostępności

  • redakcja miejskiego serwisu informacyjnego
  • zarządzanie informacją promocyjną w Internecie
  • współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych miasta
  • monitorowanie działalności UM w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez UM

telefon: 757 547 743
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
 

Marcin Wylegała

Inspektor ds. BHP i Ochrony P. Poż.
Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej

  • pełnienie służby BHP i ochrony p. poż w urzędzie

Budynek OSP
ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 757 547 717
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Zarządzanie kryzysowe

 

Marcin Wylegała

Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego

  • ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń
  • przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego
  • kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy
UM Granitowa 2, pok. 3
telefon: 757 547 700 
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Straż Miejska

telefon alarmowy (czynny w godzinach pracy SM)

603 376 607

 

Patryk Pyczak

pełniący obowiązki Komendanta Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
komórkowy 605 499 077
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Miłosz Butrym

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Krystian Klich

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Adrian Szablewski

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Grzegorz Cirko

Aplikant Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.