×

Notice

There is no category chosen or category doesn't contain any items

OsobaKontakt
 

Mirosław Graf

Burmistrz

  • Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
Pokój nr 8
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Zbigniew Misiuk

Zastępca Burmistrza

  • Kierowanie Referatami: Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej • Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości • Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych
  • Miejskim Zakładem Gospodarki Komunalnej
Pokój nr 10
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Agnieszka Gwóźdź

Sekretarz Miasta

  • Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych
  • Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów
Pokój nr 13
telefon: 757 547 703
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Agata Skowrońska

Skarbnik Miasta

  • Kierowanie Referatem Spraw Finansowych
  • Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta
  • Podatki i opłaty lokalne
  • Gospodarka finansowa gminy
Pokój nr 17
telefon: 757 547 702
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Organizacji i Spraw Społecznych
 

Oliwia Mitura

Zastępca Kierownika

  • Zastępstwo kierownika referatu
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru administracyjnego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru finansowego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencja w tym zakresie
  • Sporządzanie aktów Urzędu Stanu Cywilnego i rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
Pokój nr 3
telefon: 757 547 713 / 735
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Joanna Cirko

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (USC)

  • Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
  • Organizowanie uroczystości jubileuszowych
  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie
  • Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców
  • Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych
  • Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
  • Obsługa biura Rady miejskiej
Pokój nr 3
telefon: 757 547 714
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Ewa Bartosik

Podinspektor ds. Administracji i Sekretariatu

  • Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza
  • Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne
  • Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków
Pokój nr 8
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Magdalena Żwirko

Urlopowana

 
 

Małgorzata Grześkiewicz

Inspektor ds. Obsługi Interesanta

  • Przyjmowanie podań i wniosków
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy
Pokój nr 3
telefon: 757 547 700
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Andrzej Starczyk

Informatyk

  • Obsługa informatyczna urzędu
  • Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy
  • Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów
  • Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej
  • Opieka nad siecią
Pokój nr 3
telefon: 757 547 707
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości
 

Edyta Bielecka

Kierownik Referatu

  • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
  • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu
  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego

Pokój nr 11
telefon: 757 547 715
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Aneta Żywicka-Hołownia

Zastępca Kierownika

  • przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości
  • zapewnienie wyceny nieruchomości
  • tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
  • oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd
  • prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu
  • prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi
Pokój nr 11
telefon: 757 547 710
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Anna Kuliczkowska

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym
  • prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości
  • prowadzenie spraw komunalizacji mienia
  • ujawnianie prawa własności i użytkowania wieczystego w księgach wieczystych
  • prowadzenie spraw rekompensat z tytułu mienia pozostawionego poza granicami RP
Pokój nr 11
telefon: 757 547 736
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Marcin Mitura

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw z zakresu wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości w drodze bezprzetargowej
  • prowadzenie ewidencji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
  • kontrola realizacji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
  • prowadzenie systemu informacji przestrzennej
  • wydawanie zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Pokój nr 11
telefon: 757 547 726
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Pałka

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego gminy
  • prowadzenie spraw nabycia nieruchomości gruntowych w obrębie działek w trybie art. 209 ugn.
  • przygotowanie i prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych na rzecz najemców
  • realizacja wniosków o zwrot kaucji za nabycie lokali mieszkalnych
  • realizacja wniosków i wydawanie zaświadczeń  wyrażających zgodę na wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej
  • prowadzenie spraw dotyczących aktualizacji stanu prawnego nieruchomości lokalowych, w szczególności w zakresie regulacji udziałów procentowych w częściach wspólnych budynku i gruntu
  • prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego
Pokój nr 14
telefon: 757 547 739
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Piotr Rubaj

Inspektor ds. Planowania przestrzennego i Inwestora

  • przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych
  • prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami
  • udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji
Pokój nr 14
telefon: 757 547 712
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Małgorzata Jarecka

Podinspektor ds. Rozwoju i Planowania Przestrzennego

Urlopowana

 
Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej
 

Janusz Wnuczak

Kierownik Referatu

  • planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich
  • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania
  • gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 711
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Romuald Maly

Podinspektor ds. Inwestycji Miejskich

  • przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych
  • zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom
  • koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych
  • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 731
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

wakat

Inspektor ds. Inwestycji Miejskich

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
Pokój nr 15
telefon: 757 547 711
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Magdalena Miś

Podispektor ds. Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej

  • prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
  • udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją
  • prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań
  • nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta
  • współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
  • współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury)
  • sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 749
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Sylwia Ochmańska
w zastępstwie Julity Sochackiej

Inspektor ds. Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
Pokój nr 15
telefon: 757 547 730
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Artur Maćkowiak

Podinspektor ds. Ochrony Przyrody, Zieleni Miejskiej i Lasów Komunalnych

  • Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych
  • Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem zieleni miejskiej i pomników przyrody
  • Prowadzenie spraw z zakresu drzewostanu w mieście
  • Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody

Pokój nr 15
telefon: 757 547 732
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Magdalena Zajączkowska

Zastępca Kierownika

  • prowadzenie spraw dotyczących ochrony środowiska oraz warunków korzystania z jego zasobów
  • projektowanie planu i programu GFOŚiGW
  • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
  • podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska
  • prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
Pokój nr 16
telefon: 757 547 746
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Natalia Pilawska

Inspektor ds. Gospodarki Odpadami

Urlopowana

Pokój nr 16
telefon: 757 547 733
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Elżbieta Drożniak

Inspektor ds. Gospodarki Odpadami

  • weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • weryfikacja deklaracji
  • prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Pokój nr 16
telefon: 757 547 733
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Referat Budżetu i Finansów Miasta
 

Anna Boleszczuk

Zastępca Skarbnika Miasta

  • księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
  • prowadzenie rachunkowości kasowej
  • ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka  Społecznej
  • ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
  • sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu
Pokój nr 17
telefon: 757 547 729
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Krystyna Koman-Prokopiuk

Główna księgowa

  • prowadzenie rachunkowości jednostki i organu
  • zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
Pokój nr 17
telefon: 757 547 723
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Agata Mamysz

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
  • podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
  • podatek akcyzowy

Pokój nr 18
telefon: 757 547 738
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Renata Kapucka

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
  • podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
  • podatek akcyzowy

Pokój nr 18
telefon: 757 547 721
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Magdalena Berbecka

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • podatek od nieruchomości os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania
  • podatek rolny, leśny os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania
  • podatek od środków transportowych – wymiar, sprawozdania
  • opłata targowa – wymiar – postępowanie dla osób odmawiających płacenia
  • opłata za zajęcie pasa i wbudowanie urządzeń – rejestr decyzji, księgowanie, upomnienia, sprawozdania
  • rejestr kwitariuszy i akcyza
Pokój nr 18
telefon: 757 547 719
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Piś

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • ewidencja dochodów majątkowych
  • prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia środków trwałych, przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych
  • księgowanie dochodów z tytułu dzierżaw, sprzedaży  nieruchomości

Pokój nr 17
telefon: 757 547 716
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Monika Gryz

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
  • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
  • rejestr kwitariuszy
  • wydawanie postanowień i decyzji dotyczących opłaty miejscowej
Pokój nr 18
telefon: 757 547 747
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Ewa Stępień

Inspektor ds. podatków, opłat i kontroli podatkowej

  • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
  • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
Pokój nr 1
telefon: 757 547 704
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Lorenc

Inspektor ds. księgowości i opłat

  • księgowość podatku  od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
  • księgowość użytkowania wieczystego, opłaty reklamowej, opłaty adiacenckiej i opłaty planistycznej
  • opłata targowa
  • opłata eksploatacyjna (wymiar, księgowość, opłaty)
Pokój nr 18
telefon: 757 547 725
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Agnieszka Kwapińska-Badko

Podinspektor ds. windykacji

  • windykacja należności z tytułu podatków i opłat lokalnych w zakresie: podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, opłaty miejscowej, opłaty za odpady komunalne, za zajęcie pasa drogi, opłaty od posiadania psa, od środków transportowych, mandatów
  • zabezpieczenie należności z tytułu podatków i opłat
  • wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w płatnościach podatkowych

Pokój nr 18
telefon: 757 547 727
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Marta Olas

Inspektor ds. rozliczeń finansowych, kadr i płac

  • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie
  • prowadzenie spraw pracowniczych
  • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS
  • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego
  • obsługa bankowa urzędu
Pokój nr 17
telefon: 757 547 720
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Małgorzata Myszak

Podinspektor ds. obsługi kasy

  • Obsługa kasowa

KASA otwarta w godz. 9-14

Pokój nr 1
telefon: 757 547 734
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Promocji Miasta (PM)
Budynek Informacji Turystycznej Jedności Narodowej 1A
 

Agnieszka Rozenek

Kierownik Referatu

  • inicjowanie i prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą
  • utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu
  • przeprowadzanie kampanii medialnych
  • opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
  • tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo-promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta
telefon: 757 547 744
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Krystian Bromblik

Inspektor ds. Promocji Miasta, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
telefon: 757 547 742
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Brol

Inspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie

telefon: 757 547 740
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Aneta Kubiela

Inspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
telefon: 757 547 748
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Kinga Iwanicka

Podinspektor ds. Promocji Miasta, Kultury i Kultury Fizycznej

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • prowadzenie promocyjno-informacyjnych serwisów internetowych miasta oraz stron (profilów) w mediach społecznościowych.
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • wykonywanie zadań z zakresu promocji miasta, kultury i kultury fizycznej
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • zbieranie i przetwarzanie informacji w zakresie kulturalnej i sportowej oferty miasta
telefon: 757 547 748
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Arkadiusz Lipin

Zastępca kierownika referatu
Redaktor serwisu internetowego
Koordynator ds. dostępności

  • redakcja miejskiego serwisu informacyjnego
  • zarządzanie informacją promocyjną w Internecie
  • współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych miasta
  • monitorowanie działalności UM w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez UM

telefon: 757 547 743
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
 

Marcin Wylegała

Inspektor ds. BHP i Ochrony P. Poż.
Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej

  • pełnienie służby BHP i ochrony p. poż w urzędzie

Budynek OSP
ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 757 547 717
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Zarządzanie kryzysowe

 

Marcin Wylegała

Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego

  • ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń
  • przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego
  • kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy
UM Granitowa 2, pok. 3
telefon: 757 547 700 
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Straż Miejska

telefon alarmowy (czynny w godzinach pracy SM)

603 376 607

 

Patryk Pyczak

pełniący obowiązki Komendanta Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
komórkowy 605 499 077
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Miłosz Butrym

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Krystian Klich

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Adrian Szablewski

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Grzegorz Cirko

Aplikant Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Nazwa i adres siedzibyNr telefonuStrona internetowa
i adres e-mail
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. 1 Maja 53c
75 717 23 56
75 717 24 16
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej -
dział komunalny
ul. 1 Maja 53c
75 717 25 59 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Jedności Narodowej 11
75 717 21 46 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji – Oddz. w Szklarskiej Porębie
ul. Prusa 2
75 717 21 12 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Ochotnicza Straż Pożarna
ul. Jedności Narodowej 32
75 717 22 88 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Komisariat Policji w Szklarskiej Porębie 
ul. Granitowa 1
75 75 45 400  
Miejska Biblioteka Publiczna
ul. 1 Maja
75 717 34 43 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej
ul. Słowackiego 13
Biała Dolina
75 717 36 14
502 215 830
www.moksial.pl
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
SP ZOZ Przychodnia Rejonowa
ul. Szpitalna 1
75 717 21 55 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii NZOZ w Szklarskiej Porębie
ul. Sanatoryjna 1
75 75 47 100 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
ul. Szpitalna
75 717 21 57 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Centrum Pulmonologii
i Alergologii w Karpaczu S.A. (odział w Szklarskiej Porębie)
75 76 19 583

www.cpia.pl
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Sudecki Dom Seniora "Słoneczna Polana"
ul. Franciszkańska 30
+48 75 717 25 32
+48 883-358-125
www.domslonecznapolana.pl
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Górna 29

 tel. 75 717 24 67

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,
www.poradniaszklarska.pl

Szkoły i przedszkola

Nazwa i adres siedzibyNr telefonuStrona internetowa
i adres e-mail
Szkoła Podstawowa nr 1
Ul. 1 Maja 32
75 717 23 88 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Szkoła Podstawowa nr 5
Ul. 11 Listopada 2
75 717 29 32 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Mistrzostwa Sportowego
Ul. Obrońców Pokoju 17
75 717 22 06 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.zso-szklarska.com
Przedszkole Samorządowe nr 2
Ul. Osiedle Huty 1
75 717 27 16 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
InstytucjaTelefon / Kontakt
Urząd Miejski ul. Granitowa 2 75 75 47 700
75 75 47 708
Urząd Pocztowy ul. Jedności Narodowej 8 75 717 49 06
Nadleśnictwo ul. Krasińskiego 6 75 717 23 32
75 717 23 60
Sudety LIFT sp. z o.o. ul. Turystyczna 25a 75 717 30 35
Informacje
Referat Promocji Miasta 
ul. Jedności Narodowej 1a
75 75 47 740
75 75 47 742 fax
Informacja Narciarska 75 717 21 18
Informacja PKP 22 511 6003, www.pkp.pl
Informacja PKS 0703 403 337, www.pks.jgora.pl
Komunikacja
Postój TAXI ul. 1 Maja 75 717 21 03 
Euro Radio TAXI    Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Karpacz 19625 lub 695 25 25 25
Służba zdrowia
SP ZOZ Przychodnia Rejonowa ul. Szpitalna 1, www.spzozszklarska.com.pl 75 717 21 55 
75 717 21 57
Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii NZOZ  
ul. Sanatoryjna 1, www.izer-med.com.pl
75 75 47 100
75 75 47 111
Centrum Rehabilitacji Rolników „ KRUS „ 
ul. Kopernika 14
75 717 30 01 do 09

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Górna 29

 75 717 24 67

Sudecki Dom Seniora "Słoneczna Polana" ul. Franciszkańska 30
www.domslonecznapolana.pl

75 717 25 32 

Apteki
APTEKA "ESCULAP" ul. 1-go Maja 4 75 717 31 46 
APTEKA "KROKUS" ul. Jedności Narodowej 7 75 717 22 31 46 

APTEKA "RETRO"  ul. Mała 1,  Otwarte: Pn-Pt 8-18, Sobota 8-14

512 934 888
Banki
Bank Zachodni WBK S.A.
ul. Jedności Narodowej 16
75 75 381 90 do 92
PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Szklarskiej Porębie
ul. Jedności Narodowej 5
Tel. 75 730 36 30
Fax. 75 730 36 39
Telefony alarmowe
Straż Miejska ul. Jedności Narodowej 32 75 717 39 41
603 376 607
Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
ul. Urocza 2
75 717 33 93
985
Komisariat Policji ul. Granitowa 1 75 75 45 400                      997
Ochotnicza Straż Pożarna
ul. Jedności Narodowej 32
75 717 22 88
998
Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej 
ul. Turystyczna 2
0-75 717-23-56
0-75 717-24-16
Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej dział komunalny
ul. Turystyczna 2
75 717 25 59
Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji
ul. Prusa 2
75 717 21 12 
75 717 27 26
Serwisy informacyjne Orange – numer telefonu
biuro numerów 118 913
międzynarodowe biuro numerów 118 912
informacja miejska 9491
biuro zleceń 9497
bank danych 9493
zamawianie rozmów międzymiastowych 9050
zamawianie rozmów międzynarodowych 9051
Błękitna Linia 9393
Gala Karkonoskiej Marki Lokalnej w Sobieszowie

Gala Karkonoskiej Marki Lokalnej w Sobieszowie

Partnerstwo Ducha Gór przeszkoli zainteresowanych

Załóż własną działalność gospodarczą. DUCH GÓR pomoże

Informujemy, że w dniu dzisiejszym zostały udostępnione na stronie LGD Partnerstwo Ducha Gór wyniki następujących naborów:

Serdecznie zapraszamy wystawców do zgłaszania się na Karkonoski Jarmark Lokalny  Skarby Ducha Gór w dniach: 11-12  sierpnia 2018 r.; Park Miejski przy ul. Mickiewicza, KARPACZ
Organizator: Lokalna Grupa Działania  Partnerstwo Ducha Gór, Miasto Karpacz oraz Producenci zrzeszeni w Karkonoskiej Marce Lokalnej „Skarby Ducha Gór”; Kontakt: LGD Partnerstwo Ducha Gór, ul. Konstytucji 3 maja 25, 58-540 Karpacz; tel.: 75 644 21 65;

Informujemy, że Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór umieściła na swojej stronie ogłoszenia o konkursach w następujących zakresach:

Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór informuje, że zostały udostępnione wyniki naboru 3/2017 - Infrastruktura turystyczna, rekreacyjna, kulturalna, zgodnie z oceną podjętą przez Radę LGD Partnerstwo Ducha Gór w dniu 06.10.2017 r.

Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór zaprasza do składania wniosków o przyznanie Stypendium na rok akademicki 2017/2018 dla Studentów pochodzących z obszaru LGD Partnerstwo Ducha Gór. Stypendium jest przyznawane w ramach Lokalnego Programu Stypendialnego "Agrafka Agory" współfinansowanego ze środków Akademii Rozwoju Filantropii.

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NR 4/2017 z dnia 01.09.2017 r. - Podejmowanie działalności gospodarczej (pobierz)

Strategia Rozwoju Lokalnego LGD Partnerstwo Ducha Gór na lata 2014-2020

LGD Partnerstwo Ducha Gór realizuje Lokalną Strategię Rozwoju w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – działanie LEADER. Udzielamy wsparcia na działania realizujące cele Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020. Wsparcie mogą uzyskać osoby lub podmioty mieszkające lub zarejestrowane na obszarze gmin partnerskich: Mysłakowice, Podgórzyn, Janowice Wielkie, Karpacz, Kowary, Piechowice, Szklarska Poręba. Wniosek w ramach ogłoszonych konkursów mogą złożyć osoby fizyczne, przedsiębiorcy i organizacje pozarządowe.

Informujemy, że na stronie LGD Partnerstwo Ducha Gór zamieszczone zostały wyniki oceny wniosków, dokonanej przez Radę LGD z dnia 16.01.2017 r.. Wnioski zostały złożone w ramach naborów 1/2016 (podejmowanie działalności gospodarczej) oraz 2/2016 (rozwój działalności gospodarczej).

Miło nam poinformować, że LGD Partnerstwo Ducha Gór zakończyło realizację projektu „Seniorzy decydują! Gminne Rady Seniorów” dofinansowanego ze środków Programu ASOS 2014-2020. Projekt był realizowany na obszarze gmin powiatu jeleniogórskiego, zakładał przygotowanie środowisk senioralnych oraz samorządów lokalnych do powołania Gminnych Rad Seniorów.

Informujemy, że na stronie www.konkursy.duchgor.org zostały zamieszczone ogłoszenia o konkursach dotyczące podejmowania oraz rozwoju działalności gospodarczej.

Informujemy, że po rozpatrzeniu złożonych wniosków, decyzją Komisji Stypendialnej Lokalnego Programu Stypendialnego Agrafka Agory do przyznania stypendium wybrano następujące osoby z poszczególnych gmin partnerskich z obszaru LGD:

V Dolnośląskich Targach Organizacji Pozarządowych 2016
26 listopada 2016 r., w godz. 11.00-16.00,
Międzynarodowe Centrum Konferencyjne Krzyżowa k. Świdnicy

Proponowane zmiany mają charakter dookreslający niejasne sformułowania oraz uzuepełniajacy miejsca niedostaecznie wyjaśnione w pierwotnej wersji. Nie zostały wprowadzone żadne zmiany dotyczące punktacji oraz żadne zmiany znacząco wlywające na brzmienie kryteriów, mające wpływ na ostateczną ocenę. Wszystkie zmiany zostały wprowadzone z myślą o poprawie precyzyjności oceny wniosków.