Z okazji 50-lecia Trójki, w sobotę 22 września na Myśliwieckiej 3/5/7 prezentowaliśmy ofertę Szklarskiej Poręby. Dzień Otwarty przyciągnął rekordowe tłumy słuchaczy i fanów rozgłośni. W oczekiwaniu na zwiedzanie siedziby radia słuchacze chętnie odwiedzali nasze stoisko. Największym zaskoczeniem okazał się fan Trójki z Jeleniej Góry, który przyjechał specjalnie na Dzień Otwarty do Warszawy przyznając nam, że Szklarską Porębę zna przede wszystkim z anteny Trójki. Wyposażony w materiały promocyjne obiecał odwiedzić nasze miasto zaraz po powrocie. Nasza tymczasowa siedziba cieszyła się popularnością nie tylko wśród gości. Do przyjazdu w Karkonosze zachęcali również Trójkowi dziennikarze. Program obchodów obfitował w ciekawe wydarzenia i mnóstwo zaskakujących niespodzianek. Tuż po audycji „Śniadanie w Trójce” Beaty Michniewicz w holu radia polityków oraz słuchaczy przywitały bolesławieckie glinoludy. Przez cały dzień można było spotkać gwiazdy Trójki, zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie oraz uzyskać autograf. Dziennikarze chętnie spotykali się i fotografowali z fanami na naszym stoisku. Jedną z największych atrakcji tego dnia był mecz piłki nożnej rozegrany przez trójkową drużynę Grzmoty Myśliwiecka z zespołem TVP - Drużyną Wiadomości. Zwycięstwo trzema bramkami zapewniła sobie drużyna naszego patrona.
Ofertę Szklarskiej Poręby prezentowaliśmy również na telebimie umieszczonym przed siedzibą radia. 30 sekundowy spot przedstawiał całoroczne atrakcje miasta m.in. SkiArenę Szrenica, Alpine Coaster, Dinopark, Polanę Jakuszycka, trasy rowerowe i inne.
Warszawska prezentacja rozpoczęła kampanię promocyjną przygotowaną przez Referat Promocji Miasta na sezon jesień – zima. O kolejnych działaniach będziemy informować na bieżąco.
General Information
Promocja w holu Trójki
- Details