×

Hinweis

There is no category chosen or category doesn't contain any items

Przez pięć miesięcy w okresie poprzedzającym sezon narciarski i w trakcie jego trwania, w stolicy, w miejscach najczęściej uczęszczanych przez warszawiaków reklamowana jest Szklarska Poręba.

Warszawiacy, przechodząc przez centrum miasta, codziennie od 1 października 2010 do 1 lutego 2011 roku są zachęcani do przyjazdu na zimowy wypoczynek do Szklarskiej Poręby.


Do przeprowadzenia tej kampanii zostaną użyte najnowocześniejsze nośniki w postaci ekranów LCD emitujących reklamy w formie filmów video. Reklama na 24 ekranach wyświetlana jest w najbardziej ruchliwym miejscu stolicy - pomiędzy Dworcem Centralnym, Złotymi Tarasami a Hotelem Marriott. Ilość przechodzących tu Warszawiaków i turystów oscyluje w granicach 180 000 osób dziennie. O Szklarskiej Porębie nakręcony został 30 sekundowy film zapraszający narciarzy do przyjazdu pod Szrenicę.


Kampania jest bardzo profesjonalnie przygotowana i będzie zaprezentowana w ciekawy i innowacyjny sposób. Olbrzymią część jej kosztów ponosi firma Rossignol. Zwróciła się ona do Polskich Kolei Linowych i właśnie do Szklarskiej Poręby z propozycja współpracy. Stało się tak dzięki wieloletniej współpracy Referatu Promocji Miasta z firmą Rossignol i świetnym kontaktem wypracowanym przez Referat.